معرفی خدمات پس از فروش (خدمات مشتریان) سیماران

menuordersearch
simaranexclusiveagent-isfahan.ir
بلاگ

معرفی خدمات پس از فروش (خدمات مشتریان) سیماران

۱۴۰۲/۱۰/۵ سه شنبه
(8)
(0)
معرفی خدمات پس از فروش (خدمات مشتریان) سیماران
شرکت صنایع الکترونیک سیماران به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های تولیدی طی سالیان متمادی در زمینه تولید صنایع الکترونیکی فعالیت داشته و پیوسته در خدمت به مصرف کنندگان ایرانی خدمات شایان توجهی را ارائه داده است. واحد خدمات پس از فروش سیماران از بدو شکل گیری واحدهای تولیدی و همزمان با ورود اولین محصول از کارخانه به صورت یک واحد زیر نظر تولید، فعالیت خود را آغاز نمود. با توجه به بالا رفتن حجم، تنوع محصولات و سیاست شرکت در جهت کسب رضایتمندی مشتریان محترم، شرکت سیماران موجبات تشکیل گروه منسجم تری تحت عنوان «واحد خدمات پیش و پس از فروش» را زیر نظر مدیر عامل شرکت سیماران از سال 85 آغاز کرده و پس از گذشت 17 سال اینک با بهره گیری از بیش از 350 نماینده خدماتی مجاز در سطح ایران و کشورهای همسایه و با داشتن پرسنل فنی، متخصص وکارشناسان مجرب به همراه بروزترین ابزارها و جدیدترین متدها، گام های موثری در جهت ارائه هرچه بهتر کیفیت خدمات رسانی برداشته است.

اهداف 

  • افزایش سطح رضایتمندی مصرف کنندگان و ارتقاء دانش نمایندگان و نصب کنندگان محترم جهت ارائه خدمات با کیفیت مطلوب

خط و مشی

  • شناسائی و استفاده از فن آوری های روز دنیا و در پیش گرفتن رویکردهای نو گرایانه در راستای ارائه خدمات برتر
  • افزایش سطح کیفی خدمات و محصولات شرکت متناسب با نیازهای مشتریان
  • بالا بردن دانش تخصصی و مهارت های فنی کارکنان و نصب کنندگان شرکت به عنوان اصلی ترین سرمایه های سازمان
  • برقراری ارتباط سودمند دو طرفه با شرکت در جهت پیشبرد و کارائی اثر بخش

خدمات قابل ارائه

  • اه اندازی سیستم نرم افزاری مدیریت ارتباط با مشتری و تبدیل خدمات پس از فروش سنتی به خدمات پس از فروش هوشمند و دانش محور جهت ارتباطات سریع و موثرتر با مشتری
  • استفاده از ابزارهای ارتباطی on-line جهت پشتیبانی کاربران و پاسخگویی لحظه ای به مشکلات مصرف کنندگان محترم در شبکه های اجتماعی و دارا بودن خط تلفن voip جهت سهولت پاسخگویی به همکاران، نمایندگان، نصابان و مشتریان محترم
  • راه اندازی سیستم بررسی اصالت محصولات خریداری شده توسط مصرف کنندگان، جهت اطمینان از اصالت و گارانتی محصولات در وب سایت شرکت و ارائه خدمات بهینه به مصرف کنندگان
  • گسترش و جذب نمایندگان خدماتی مجاز در سراسر کشور همراه با تقویت فنی نمایندگان خدماتی در خصوص ارائه خدمات در محل، جهت دسترسی ساده تر مصرف کنندگان به مراکز خدمات پس از فروش وافزایش روز افزون سرویس دهی در محل خرابی و در اسرع وقت
  • برگزاری کارگاه های آموزشی رایگان در محل اسقترار خدمات پس از فروش و شهرستانها همراه با ارائه فیلم و جزوات آموزشی و تائیدیه فنی به افراد آموزش دیده
  • مشاوره فنی قبل از خرید در خصوص اهمیت در دسترس بودن اطلاعات صحیح و شفاف سازی برای انتخاب کالای درست و تشخیص ویژگی های مهم هر محصول
  • تشکیل انبار قطعات در راستای تامین قطعات نمایندگان خدماتی در سراسر کشور و تامین قطعات جهت پشتیبانی محصولات در سالهای آتی
  • تاسیس و راه اندازی آموزشگاه فنی و حرفه ای سیماران در محل دفتر مرکزی تهران و کارخانه جهت ارتقاء دانش نصابان و علاقه مندان محترم و ایجاد اشتغال جهت نیروهای انسانی نیازمند به کار مطابق با بازار کار و اخذ مدرک رسمی فنی و حرفه ای

 

 

 

    •  
      ارسال دیدگاه ( 0 نظر )
      در صورتیکه می‌خواهید دیدگاه شما با نام کاربریتان ثبت شود وارد شوید دیدگاه شما با نام کاربری ثبت می‌شود

      پاسخ به نظر
      پاسخ به نظر
      بستن
      *نام شما
      *ایمیل شما(اختیاری)
      پاسخ شما با نام کاربری ثبت می‌شود
      * پاسخ شما

      اصفهان
      هزار جریب استقلال شمالی کوچه 14
      اصفهان انتهای مرداویج مجموعه پرواز
      تلفن تماس : 03136702334 - 03136700289
      موبایل :09133031645

      instagramtelegramwhatsupeitaa