معرفی شرکت یوتاب

menuordersearch
simaranexclusiveagent-isfahan.ir
بلاگ

معرفی شرکت یوتاب

۱۴۰۲/۱۰/۵ سه شنبه
(5)
(0)
معرفی شرکت یوتاب
شرکت یوتاب یکی از چند تولید کننده برتر داخلی محصولاتی مانند قفل برقی و جک درب پارکینگ است، که فعالیت خود را در را در سال 1389 به کمک متخصصان و مهندسان ایرانی شروع کرده و با تولید فرآورده های با کیفیت و استاندارد توانست نام خود را به عنوان یک برند تجاری در بازار داخلی و خارجی رقم بزند. شرکت یوتاب در اوایل فعالیت خود به عنوان یکی از زیر مجموعه های شرکت الکتروپیک تاسیس شد و در سال 1392 به عنوان یک سازمان مستقل در زمینه تولید قفل برقی شروع کرد. در ادامه مطلب با تنوع و خصوصیات محصولات شرکت یوتاب بیشتر آشنا می‌شویم.

تنوع محصولات شرکت یوتاب

تنوع محصولات شرکت یوتاب

شرکت یوتاب با استفاده از تکنولوژی های ساخت روز اروپا توانسته قفل های برقی زیادی تولید کند که دارای تمامی استاندارد ها و گواهی قبولی در آزمایشات کنترل کیفیت است. شرکت یوتاب همواره برای رفع نیاز مشتریان خود سعی در تولید قفل هایی مناسب با تمامی درب است و محصولاتی به بازار عرضه کرده است که با تمامی درب ها با هر نوع وزن و ابعادی سازگار است. برند یوتاب مناسب برای استفاده در منازل ویلایی و آپارتمان ها است و دارای طراحی نوینی است که از ساییدگی قفل در استفاده طولانی مدت جلو گیری می‌کند و باعث افزایش طول عمر قفل می‌شود.

قفل های ساده یوتاب یکی از چند محصول کاربردی این کمپانی است که با قیمت بسیار مناسب به متقاضیان بهترین کارایی را ارائه می‌دهد، این دسته از محصولات مناسب برای درب های حیاطی ساده می‌باشند که قابلیت سه قفله شدن دارند و بیشتر پیشنهاد برای استفاده در ویلا ها هستند. قفل های ساده یوتاب دارای بدنه ای الکترواستاتیک با روکش پلاستیکی است و دارای زبانه برنجی با ترکیبات آلیاژی بوده که در مقابل فرسایش مقاومت خوبی نشان می‌دهد. قفل برقی یوتاب با پوشش الکترواستاتیک خود در مقابل نفوذ گرد غبار و رطوبت مقاوم بوده که این امکان به شما می‌دهد از این محصول در فضای آزاد استفاده کنید.

قفل برقی لاکپشتی (کله گاوی) یوتاب

معروف ترین قفل های برند یوتاب قفل های برقی لاک پشتی است که نسبت به قفل معمولی دارای مقاومت و امنیت بیشتر است، قفل های کله گاوی یوتاب مناسب برای استفاده در آپارتمان ها و برج های مسکونی اداری است، شما می‌توانید از کالا برای درب های حیاط یا درب پارکینگ تولید شده است و دارای بدنه فولادی به همراه پوشش پلاستیک سخت است که در مقابل سرما، گرما و ضربه مقاومت بسیار بالایی دارد. قفل های برند یوتاب با هر نوع درب بازکن سازگاری دارد و زبانه این محصول از جنس برنج است که در برابر ساییدگی مقاوم است. قفل های برقی یوتاب حداقل 5 تا 20 کلید ساده کامپیوتری دارند.   

 

قفل حیاطی یوتاب 898 مناسب برای درب های چوبی و فلزی است و چپ و راست باز شو است تا هیچ حالتی برای نصب غیر ممکن نباشد. این قفل برقی یوتاب برای درب نفر رو طراحی شده و قابل استفاده برای جک پارکینگی نیست.

در بسته بندی این محصول 5 عدد کلید، یراق و برگه ی راهنما نصب تحویل می‌شود.بسته بندی این محصول کیفیت مناسبی دارد و قفل برقی را کاملا حفظ می‌کند.

قفل درب نفرو یوتاب دارای ضریب امنیت بالا، ولتاژ 12 ولت AC و توان کاری 15 وات است اما با ولتاژ 24 ولت هم کار می‌کند.

برای امنیت بالا تر از قابلیت شب بند استفاده کنید که با کلید انجام می‌شود. باز کردن و قفل کردن فقط با کلید امکان پذیر است

 

جمع بندی و گارانتی

شرکت یوتاب یکی بهترین تولید کننده های قفل برقی در خاورمیانه است که دارای تمامی استاندارد های لازم برای یک قفل برقی یا جک پارکینگی را دارد، شرکت یوتاب با تشکیل یک تیم پشتیبانی از مهندسان و تعمیر کاران زبده ایرانی آماده ارائه خدمات 24 ماهه به صورت رایگان به شما مصرف کنندگان عزیز است، و پس از گذشت این زمان در صورت نیاز آماده تعمیر قفل برقی شما و خدمات دیگر هستند. لازم به ذکر است که گارانتی بر عهده خود شرکت سازنده است و شما می‌توانید برا کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان خوب ما تماس حاصل فرمایید.

 

 

ارسال دیدگاه ( 0 نظر )
در صورتیکه می‌خواهید دیدگاه شما با نام کاربریتان ثبت شود وارد شوید دیدگاه شما با نام کاربری ثبت می‌شود

پاسخ به نظر
پاسخ به نظر
بستن
*نام شما
*ایمیل شما(اختیاری)
پاسخ شما با نام کاربری ثبت می‌شود
* پاسخ شما

اصفهان
هزار جریب استقلال شمالی کوچه 14
اصفهان انتهای مرداویج مجموعه پرواز
تلفن تماس : 03136702334 - 03136700289
موبایل :09133031645

instagramtelegramwhatsupeitaa